Jobbig dag.....

Hej!Min kära blogg,igår skrev jag inget här för att jag grubblade över idag,kanon jobbigt att ha varit vittne i tinget idag,men som tur är har jag min älskade man o fina vänner som följde med mig dit o stöttade mig,är så glad att det är över nu,att man bara kan gå vidare nu i mitt underbara liv med mina vänner o min lilla fina familj.....nu har jag sagt mitt i alla falll o vad som blivit sagts till mig denna jobbiga dagen då jag trodde allt var ett skämt,att en människa kan säga så o utsätta en annan för nå sånt,det är precis som i en ond film,men somliga har ju tittat för mycket på *batman* antar jag?men mitt liv har blivit mycket bättre,mycket lyckligare,mycket mer vän-rikare nuförtiden,så jag får väl tacka alla som ställt upp på det i alla fall,ni vet vilka ni är som kan ta åt er äran o bara gå o veta att ni stöttat mig i vilket väder vi än befunnit oss i o funnits där för mig när jag har behövt er.....i morgon kommer våra fina bästa vänner rosi o anders hit,vi ska planera för 29:e maj som är tänkt ska firas med alla undebara vänner o förmodligen hamnar vi på stopet sen efter vi har haft fest här,så d ska bli nice,kul att träffa hela gänget igen.......rensade vinden idag o nu börjar d bli fint där uppe,kastat lampor o mattor(nästan nya) som jag inte ens kommer använda för dom färgerna behöver jag inte,allt lila o rosa rök o andra färger också,nu har vi ju snart bara 2 sovrum o då behöver man inte allt så vissa saker har jag gett marina o vissa anders o bea o vissa har jag bara kastat o vissa ska ner på loppis då....men vilken plats jag får på vinden?Ja nu är d en ny helt underbar dag i morgon igen o jag är så glad att jag mår så bra som jag gör,det blir bara bättre o bättre för varje dag som går o konstigt nog träffar vi nya vänner hela tiden,det är nog nånting som är en mening i livet antar jag,men har man vänner o ett kul liv o ett roligt liv med vänner som bara tycker om att umgås med oss så har man hela framför sig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0