hundaktivister skulle ha ja just d????????

Igår fick jag sitta med min stackars hund för att d small av en massa djävla raketer så hon pep,grät,skakade o ville vara hos mig hela tiden,hon lämnade mig inte för en sekund,hon blev så här förstörd efter att nån small en rakebomb utanför vårat hus i september förra året o hon har blivit misshandlad och behandlad illa förut innan vi tog över henne o har blivit en riktigt duktig hund sedan dess, tills nu när nån förstörde hennes liv igen o gjort henne livrädd för bomber...Det var inte jag som ville ta över henne heller ifrån början utan en annan familjemedlem men sen gick d bra att strunta i henne  när hon väl bodde hos oss,..hon var så nervös igår o jag fick vara vaken hela natten med henne,jag förstår att hundaktivister  bränner ner o hotar o har ihjäl såna som utför experiment o sånt på djur för dom älskar djur så dom gör vad som helst för djuren,tänk om dom visste hur elaka endel är emot djur så skulle dom lätt ha ihjäl dom.......djävla idioter som kan förstöra ett liv så här,en hunds liv som hela uppväxten redan varit nervös o blivit en riktigt lugn o fin hund o nu ska hon behöva må dåligt igen för att snorungar som inte har nåt emellan öronen inte fattar att dom skadar djuren,hoppas dom inte har några egna djur  som dom kan behandla så här? o inte nog med d så har nån varit på bilen  i natt också o jag tänker inte tala om här vad som gjorts men mina fina vänner är varnade att hålla ögonen öppna nu igen eftersom dom också varit väldigt utsatta.....idag va vi till thomas mamma o mikelas farmor o fick ett databord ett sånt där fint betsat så d gamla som nästan va nytt slog vi sönder,hihi,d kändes skitbra att veta att man kunde slå sönder nånting som man ändå inte har nån nytta av,hihihihihi..........så nu är databordet upp plockat o klart o det blev nice.....sen har honken precis varit här o druckit te o nu har han åkt så nu är det dax att lägga sig o sova snart,tills man får vakna till en helt underbar dag igen,med lycka o kärlek o få var med sina nära o kära som varje dag annars o slippa må dåligt pga ja en massa saker som inte är värda att lägga nån energi på,jag mår sååååååå mycket bättre nu än vad jag nånsin gjort pga mina fina vänner som jag har idag mot vad jag hade för ett tag sen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0