Helgen över nu då:)

Hej!Min kära blogg idag igen.....Idag har honken varit hit men han orkade inte följa med ut o gå så jag och min man gick en extra lång runda idag o det känns i musklerna,men som sagt d är ju d det ska göra,eller hur?det är väl då d blir muskler istället för fläsk o jag går ju bara för att bibehålla musklerna eftersom jag gått upp 6 kilo i vikt på 4 veckor o alla säger *vart då*ja jag ser ju d fast alla andra tycker att jag fortfarande är för smal,men det är jag inte,men vill ha bort den lilla magen som jag har,annars sitter nog allt på min kropp bra efter att ha fött 7 barn i alla fall,så nu kämpar jag på med det lilla på magen som ska bort.....nu lagar jag mat o mannen plockar isär,ja just d:)honken är här igen o sen efter maten är jag faktiskt värd att bara ta en kväll med tv-tittande.....i morgon är en ny dag,en ny vecka med nya utmaningar o rensning av allt som är kvar på vinden,nu rök allt o vad tomt det börjar bli?Igår kollade jag.thomas,honken mikaela,jimmy o Linn på en skräckfilm som var, ja äcklig tyckte jag i alla fall o jimmy med:)Inga möten den här veckan förutom tinget då,jobbigt men måste göras i alla fall,för allas bästa......Va till graven härom dagen o plockade bort allt som jag satt dit så nu blev d tomt igen men d är som d är,mamma sa ju *jag är ju död i alla fall*o d kan man väl kanske säga att hon är då men inte hos mig eftersom hon pratar med mig varje dag,varnar mig varje dag,talar om sånt jag behöver veta varje dag,säger åt mig att leva mitt liv nu när barnen är stora o klarar sig själva för jag har mitt liv o dom sitt.....när man väljer att skaffa en egen familj så har man ju en egen familj o då ska man bry sig om den i första hand......min mamma har nog sååååååå rätt såååååå......den 29:e ska vi ha fest så då kommer d massor av vänner igen o sen blir d stopet med alla då,ska bli kul o gå ut med gänget igen......har alltid kul med alla dom som kommer hit på fest,alla är olika o alla har sina egna idder........men kul har vi i alla fall.......nu är d 2 veckor kvar innan vårat kära gudbarn kommer till världen,jag är helt säker på att det är en liten tjej som komma skall,o det är såååååå spännande nu väntar o längtar som bara den så kom ut nu lilla vän så vi får bli dina gudföräldrar som vi har längtat efter så mycket att få bli........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0