Fredag igen då!

Hej!Min kära blogg!Igår hann jag inte skriva här,hade fullt upp med huset fullt igår,ovanligt,nej,nej,d är d ju inte....Först va jimmy o Linn hit o fikade,sen kom honken o pan o pan fick ta alla våra husvagnsgrejer som inte vi vill ha kvar som bar låg på vinden o skräpade,har fullt i grejer som ska upp till bea o anders med grejer till barnen som bar ligger och skräpar också.....idag fick jag  in en sudd med pengar igen,spara,spara,spara gör jag då!!!!!Nu ska vi till soptippen med kaninburar o andra burar o sånt som jag inte ens vill se längre som prydnadsgrejer som jag tröttnat på,blomlådor o tomma kartonger o ja sånt som jag inte vill ha kvar bara,som jag ändå aldrig kommer att använda......sen kommer d in mer pengar idag,nice,och så blir det nog en lugn o skön fredag med film o mys.....väntar fortfarande på att trulsa ska få sina kattbabysar,men väntar förgäves,snart får sandy vårat gudbarn också,bara 11 dagar kvar nu tills den lilla underbara varelsen kommer till världen,den som vi längtat sååååååå mycket efter:)men nu så snart kommer den:)packat har jag också inför resan d som ska med,det är ju en hel del som ska med så att säga!!!!!mikaela ser verkligen fram emot det här,så det ska bli kul,nästa år blir d thailand få se hur det blir då?idag har jag beställt nytt till vårat nya sovrum,blir sååååå fint när det blir klart,större o nya gardiner o nytt överallt,fint det!nu ska jag fortsätta rensa det som är kvar så det blir klart........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0