Cafe engel..........

Hej!Min kära blogg,idag har vi varit till stan o på F,ja d har vi också o fikat på cafe engel med sandy,johan,cina,mathias,charlene o thomas kusin jessica,d va kul att träffa henne o lära känna henne,kommer bara mer o mer vänner i mitt liv nu,det är helt fantastiskt,jag mår såååååååå himla bra nu,d är nog som alla mina vänner  säger,att d syns att jag verkligen mår bra nu när jag gått vidare i mitt liv o lämnat allt dåligt bakom mig......Sen nyss var honken o jimmy hit o fika så med andra ord har vi umgåtts med vänner precis hela dan idag o skrattat o haft såååååå kul,de känns så himla bra........Sen va d F men d gick bra men d stämmer inte med nånting,ja snurrigt är d men papper på allt finns så tiden går inte ihop på nåt sätt men d är inte mitt problem men d kommer d bli för ja just det!!!!!!bara man inte kastar sten i glashus utan har allting antecknat  o allt kvar på allt så brukar d lösa sig o d har ju jag,som är så noga med papper på allt.......så nu är d bara att se,A bara skrattade idag,sjukt sa han men d dom inte förstod va att jag hade allt kvar men d va d som va d bästa med allt att jag kunde visa d så allting är bara kaos,ja inte för mig då men för D.....I morgon är det klippning som gäller o sen mys o film med vänner o något gott att dricka,mums,säger jag bara.....nu dag med nya utmaningar i morgon o ett glatt o skrattande liv med vänner väntar.....är så lycklig nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0