Välkommen till min nya blogg!

Hej!Jag är en tjej i medel-åldern som har barn,ja d har jag,barnbarn ja d har jag,man,ja det har jag o en underbar dotter som bor kvar hemma än så länge........Jag bor i hus o jag trivs jätte bra,har vänner,ja massor av vänner har jag o det är jag tacksam för,som dom säger runt mig,mina vänner alltså:vänner får man inte utan dom förtjänar man,ja dom kan kanske ha lite rätt i det!Jag är ensamt barn eller en bror i mockfjärd som jag inte har nån kontakt med,dom andra är döda,i alla fall i mitt hjärta......Om man säger så.Lever ett lyckligt liv med min familj o vänner då,o gör saker med mina vänner varje dag,och mycket liv och rörelse runt mig hela tiden,jag har ett bra liv om man säger så då,d ska man vara glad för i dagens läge.......Har en kompis som inte alls mår bra,så d är inte kul att se att andra människor lider......Jag tänker inte berätta så mycket om mig o min familj här utan d kan ni läsa om ni som är intresserade sen när jag skriver här i min blogg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0