min nya blogg..........

Idag har jag varit till stan och fikat på cafe engel med en av mina underbara vänner poppa,och vi ptatade och skrattade som vanligt,hon har så mycket tok för sig numera:)Sen var jag ut och gick en lång,promenad med min hund i det fina soliga vädret,o sen hem o gjorde mat åt mig och min underbara dotter och nu ska jag kolla på tv och bara slappa o ta d lugnt....Är hemma själv med våran dotter då han är ute o borta under veckorna,ibland får man ta d så men d ger ju en hel del tillbaka om jag säger så,skönt att bara få vara själv ibland o det behöver man......I morgon har ett cellprov som ska tas,ja d är så att jag måste ta dom föra tt det bara är så just nu,vill inte gå in närmare på d för vissa ska inte veta att jag är sjuk,dom som jag vill ska veta d vet d redan,slut diskuterat om det......men livet går ju vidare för det,eller hur?man kan inte haka upp sig på småsaker när d finns barn ute i världen som inte ens har mat för dagen,när det finns människor som mår så mycket sämre än vad man gör själv.....Nu ska jag bara njuta av min kväll med min dotter o invänta en lika fantastisk dag i morgon med mina underbara vänner och familj som är så snälla och underbara.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0