Bra dag......

Idag var jag först till stan o tog prover på mödravården så nu får vi se hur d ligger till nu då,bättre hoppas jag i alla fall:Sen åkte jag hem o in till stan igen o träffade stefan och åsa o pratade med dom,åsa var sugen att komma hit på fest på söndag när vi ska ner ett helt gäng på stopet,d är alltid mycket folk hos oss när vi har fest,det är kul att folk trivs här:)Så vann jag på travet idag igen,har sån himla tur,men jag har ju kommit på ett knep,ett så enkelt knep så man kan aldrig tänka sig men fan det funkar......var ner till min underbara dotter idag som var jätte dålig så jag hoppas att du blir bättre snart.....Sen när jag kom hem var jag in till jimmy o kollade vilka fina gardiner dom satt upp,det blir så fint så,längtar såååååå tills dom flyttar in,vi umgås ju dagligen o är alltid på samma fester o umgås med samma folk så vi har jätte kul ihop.....Idag åt vi på hasses,tyckte att vi kunde unna oss d när jag vunnit så mycket på trav senaste tiden.......Nu har jimmy o Linn nyss varit här och druckit kaffe men nu är d snart lägg dax i min ensamhet som vanligt då när mannen är långt härifrån,men sånt händer o är man duktig så är man o då behövs man ju i så fall?Men som tur är har jag ju ett eget körkort så jag kan ta mig dit jag vill nuförtiden,sen är d skönt att vara ifrån varann också ibland.....då får man längta lite grann,o nu är han långt bort så d går inte att åka hem varje dag heller,men det blir ju lite så att säga på kontot också......Nu ska jag gå o lägga mig o drömma bara fina drömmar om alla mina fina vänner,är så himla glad att jag,just jag har fått ett så fantastiskt liv med alla vänner o alla runt mig som bara finns där......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0