vilken bra dag......

Igår hann jag inte skriva då det var fullt upp i borlänge med min homeopat,och fixat passet till våran underbara dotter,och passade på¨att handla när vi ändå var där,så nu är allt till resan klart:)förutom lite packning då då,men det är inte så mycket mer att packa kvar.......ska bli så skönt att få komma iväg med min lilla familj och bara vara och få njuta i hela 2 veckor,nice.......och bara få äta gott och umgås med familj och vänner.....


Kom hem och lagade mat och packade upp och bara slöade på soffan med en jätte bra film,honken kom förbi o mikaela cyklade som en liten jehu igår,alltså såååå glad åt cykeln hon fick....och jag slappnade av med ett par öronljus under tiden,det var sååååå skönt så......


Gick ut och gick med vovven en riktigt lång promenad och det var så skönt...Träffade Leif på vägen och han rastade sina hundar också,mikaela cyklade bredvid så glad hela tiden.........

Så till en ny dag idag då......

Vaknade idag då utan min älskling,åt frukost och rinde vårdcentralen,som ringde upp o jag fick en tid så jag åkte upp dit och fick hjälp;nice,så nu är det bara att hämta medicinen då,sen kommer älsklingen hem och det blir mat,som jag snart ska laga till....sen får vi främmande som vi får varje dag då,lika kul varje gång....


Sen blir det nog till att kolla på nå¨gra bra filmer ikväll och bara ta det lugnt en stund,är ju inte så varmt ute idag så jag har ingen lust att var ute precis heller.....förutom dagliga promenaden med vovven då...


vill passa på att tacka dig jennifer för ett bra tips,hade inte tänkt så långt själv,är jätte glad att få tips av er som läser min blogg......Tack än en gång jennifer,och ha en bra dag och kväll......kram......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0