Rolig helg.......

Hej min underbara blogg...Idag klev jag upp till att fåglarna sjöng och kvittrade till en alldeles speciell, härlig dag,ja är *frisk* och jag kan*höra* och jag *ser* o kan fortfarande kliva upp ur sängen och njuta av dagen ,det är väl livet d:)Inte alla som är så lyckliga.......eller har ett sånt bra liv.....

I morgon har jag och min man varit gifta i 18 år och hunnit få 2 underbara döttrar under den tiden....är så lycklig....Det är det bästa som nånsin har hänt mig i mitt liv........Två underbara döttrar som är det finaste som finns,det raraste som jag har,det underbaraste barnen i världen,dom två gladaste och snällaste människor som finns,med våra gener och våra utseenden och vårat kött och blod,bara vårat kött och blod....som vi älskar över allt annat på denna jord......Gjorda av kärlek på det allra finaste sättet,bara av kärlek......Riktig kärlek.........

Och mycket konstigt har det hänt under våran tid tillsammans vill jag lova......och mycket lyckligt också det mesta då.....

Och det konstiga i mitt liv är att i morgon gifter sig prinsessan Victoria med sin Daniel,på våran bröllopsdag....Nice.......Även så kungen och drottningens bröllopsdag....vi gifte oss också den 19:e juni 1992......

Och en sak till är konstigt i mitt liv fast allt verkar ju ha en mening trots allt....

Den 4:e juli 2002 dog min mamma på min bästa väns födelsedag...konstigt......

Den 4:e juni 1985 dog min älskade bror och på samma datum 1992 urnsatte vi min pappa,lustigt va?

Den 21:a maj är min mamma född och vet ni vad?Den 21:a just den dagen föddes vårat första gudbarn som min man ska bära fram på dopet,och det är vårat första dop så den här lilla theo betyder en stor förändring i våra liv och en ny snart på något nytt och bra eftersom det är första dopet, då jag inte ens fick vara med på mina egna barnbarns dop!!!!!!Så det här är en stor sak för oss.....ett nytt liv med en ny start i våra liv........

Den 10:e augusti flyttade våran dotter till familjehem på min pappas födeslsedag......mysko.....

Ja, som ni ser så händer det mycket konstiga saker i mitt liv men allt har en mening som sagt,sen att jag är en 7:a i nummerologin är ju ingen tillfällighet skulle jag tro?har ett barn också som är en 7:a och ett barnbarn så det ska bli kul att se längre fram vad dom ser och hör och om dom har samma uppgift här på jorden som jag har?


i morgon ska jag till mitt barnbarn som fyllde 4 år i måndags och fira henne,hon är bara för underbar denna söta lilla tjej och hennes underbara mamma som betyder så mycket för mig,hon är precis som min dotter och så som en dotter ska vara:)

idag står veckohandling på schemat när min man kommer hem,så det blir en vända in till stan och handla lite inför helgen med mycket mys o familj och vänner ikväll,och lite film blir det nog också kan jag tänka mig.......

I morgon är det firar dag och en vända till örebro,då det är våran bröllopsdag så ska vi äta ute o bara mysa med varandra och gå omkring och bara vara i morgon o köpa lite grejer som fattas till resan också!!!!!sen på kvällen fira vårat underbara barnbarn som har en sån underbar mamma,det ska hon vara glad för,hon är så mjuk och go med lilla tjejen,där behövs inga konstiga saker med fingrarna för att hålla tjejen på plats utan där räcker det med att hon får kärlek,och omtanke o det lovar jag att hon får där av sin mamma o sin goa nya pappa......

Vill passa på att tacka föra alla fina kommentarer och för allt stöd när det gäller filmen av er alla....tack för att ni finns och stöttar oss i allt det här och sett själva nu...jag skriver svar till era bloggar istället för att svara här i min för det finns såna som inte ska se och läsa allt om det ni har fått se,tack till er alla i alla fall,o kram till er....Många som börjar förstå nu hur allt hänger ihop o helst dom som bor runt omkring här o inte hade fattat utan anklagat oskyldiga men nu finns sanningen så händer d nå annat nu så kan man lista ut hur det händer och sker...tack än en gång.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0