Mycket bra dag........

Vaknade i morse med min älskling,solen sken och det var ett helt underbart väder, som det är varje morgon jag vaknar  upp med min älskling bredvid mig på min sida *om så nu solen inte skiner*så är jag lika lycklig för det för den skiner i mitt hjärta i alla fall,vi myser lite och gosar och bara tittade på varann och log,båda två visste vad  den andra tänkte på....... låg kvar en stund och bara studerade varandra,bara tittade på varandra på ett sätt som bara två som är kära kan ,som bara två som älskar varandra gör på sitt eget sätt,som bara två som vet vad man vill,vet vad den andra tycker och tänker,känner den där härliga känslan i magen,pirret,kärleken som man har till den andra,kärleken som har växt sig så stark som den bara kan göra mellan två älskande,som verkligen älskar varandra ifrån början och än idag efter alla dessa år....   klev upp och åt frukost och skrattade tillsammans och bara mös,åkte in till stan, då älsklingen hade möte och jag fikade med charlene och jamal å¨cafe engel,sen gick vi runt lite i affärer o kikade lite.......sen veckohandling i den här värmen, så såg vi en utomjording på affären men det var inte mycket att se.hihihihih.......hem och packade ur o upp till manzanares och vidare till skolan och hämtade mikaela o in till stan med henne till tandläkaren och under tiden gich vi in på bolaget o köpte helgens ranson,som ska drickas i helgen med vänner och grillas och ha kul,som kommer bli många glada skratt ifrån alla och sen vidarae till ett ett möte till,nu nyss hemkommen och rosi och anders är hä'r så thomas fixar bilen åt dom......Idag blev min man erbjuden en fast tjänst som arbetsledare på ett företag här i närheten med bra avtal och bra lön,kan det bli bättre?Allt blir bara bättre o bättre,det är som alla runt mig säger,allt ont har alltid nåt gott med sig,o ännu godare har det tydligen blivit ju längre fram vi kommer,för varje dag som går,ju längre vi kommer ju mer får man se och höra och vet vad man ska hålla sig till och inte!Vad har man fina vänner till?Jo att säga det som man behöver höra och veta  just i det skedet,just då när man mår sååååååå bra att man bara tänker på allt gott runt omkring en......Det är bara bra att ha en bra vänskapskrets som har lite mer koll,ja,ja säger jag,jag är så glad att dom finns runt mig.....*Vad vore livet utan vänner*ja, ingenting antar jag!Vad vore livet utan min man ,vad vore livet utan både min man och mina vänner,ingenting antar jag då mitt liv är totalt fullbordat med det runt omkring mig som jag behöver mest just nu......Bra vänskap och ett underbart,härligt liv med min man och glada dagar med alla fina vänner......jag måste vara den mset lyckligaste personen på jorden.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0