Min dotters 15-årsdag...........

Igår hann jag inte skriva här,för först vaknade jag med min älskling vid min sida,precis som idag,o bara mös,så underbart så......sen kom mikaelas farmor och firade henne och sen vidare in till stan och handlade det sista till hennes grillfest idag,så nu är det klart.....sen kom honken o sen vidare upp till Bea o Anders med extra täcken,hockeyhjälmar,nya och sänghimlar och kläder och ryggsäckar och resväskor som vi inte behöver *som vi har för mycket av helt enkelt*så då blev vi av med det också och slapp slänga det,hihihi,för då kom det till användning hos nån annan istället,det är kanon bra.....så hittade jag lite annat på vinden som jag skickade med också......Idag fyller våran älskade dotter 15 år och hon ska ha grillfest för sina *brudar* och sina vänner såklart,och sin släkt förstås,ja våran riktiga  släkt naturligtvis då,hihihi.....Det ska bli kul så det blir fullt ös här idag kan jag tro,hon fick pengar av oss,en summa att ta med till turkiet när vi åker,så hon blev nöjd......Det är klart att hon ska ha....Ja en bra dag kommer det bli i alla fall,för henne och för oss......så nu är det förberedelse för det.....I morgon är det homeopaten,fixa mikaelas pass och handla inför resan och så handla fin kläder till bröllopet som vi är bjudna på,har faktiskt aldrig varit på ett *riktigt bröllop* när nån annan gift sig mer än jag själv med en riktig präst och riktiga brudkläder och fina blommor och i en riktig kyrka,och en  stor bröllopsfest på kvällen med så många inbjudna gäster,det är ju sååååå fint när man klär upp sig för nåt man bara gör en gång i livet o då vill man ju att allt ska vara välplanerat och fint naturligtvis och perfekt framförallt,eftersom det är enda gången som man gifter sig och det betyder ju nå speciellt o minnerna ska vara för hela livet.....Det ska bli spännande så det blir en upplevelse för oss nu,nu händer det mycket skoj i sommar kan jag säga.....Ja kan man vara lyckligare än man är nu?Tror inte det.....Och snart är dopet också,där thomas ska bära fram lilla theo så han är alldeles salig,kommer ju bli vårat gudbarn,vårat lilla extra barnbarn blir det ju också,det är ju första barnet som thomas bär fram och det blir en helt ny upplevelse för han,och vårat första dop så det blir nåt speciellt.......och jag är jätte glad att just det här barnet blev vårat första dop,för det betyder ju nåt speciellt för oss,ett minne för livet....pojkbarnet som har förändrat vårat liv kan man säga........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0