en vacker dag.......

Vaknade en dag igen med min älskling bredvid mig på min sida som var så härlig,och som är så härliga varje morgon som vi gör det, som alla dagar då vi vaknar tillsammans är,ja sen vet ni ju redan vad som hände,kan inte skriva samma saker varje dag för då blir det tråkigt hihihi eller så kanske folk tar illa upp för att* just vi* har det så bra,hihihihihi, vad vet jag? Endel tror ju att ingen kan ha det bra om man inte får eller kan ha det själv ,om man inte får uppleva den känslan själv,eller så kanske man inte unnar nån annan den känslan om man inte får den själv,vad vet jag?..... Men mina vänner är i alla fall glada och tycker att vi är som *skapta*  för varandra och det är det som betyder nånting för oss eftersom det är dom som vi umgås med varje dag och dom som *ser* och *hör* hur vi har det,att våra vänner ser just att vi har det bra och kan skratta och ha kul alltid betyder mycket för oss,jag skiter väl i resten,som inte finns för och med mig,det är ju dom som finns närmast som jag lyssnar på,sen vad andra säger och tycker som inte vi vet vilka dom är, eller dom inte vet vilka vi är, eller inte umgås med oss,eller vi med dom är bryr jag mig inte om, för dom man inte vet vilka dom är känner man ju inte,eller hur?För dom vet ju faktiskt inte hur bra vi har det och hur kära vi är! jag lever i alla fall inte i nåt slentrian förhållande som tur är..... Klev upp och åt frukost och drack kaffe tillsammans som alla andra dagar då han är ledig.....Min man är faktiskt  ledig idag...Hurra, För på måndag väntar en fast anställning då och sen blir det inte så mycket mer ledighet eftersom dom har massor att göra på jobbet, och vi ska ner till fagersta idag med honken och pan och hämta golfen,men den har vi gett bort*vem  vill ha en golf*Jo den som fick den men inte vi......Så blev vi av med den också ganska snart,skönt......Sen är CIna och Bia på väg upp hit ifrån värmland så vi ska umgås lite med dom idag,nu var det ett litet tag sen vi träffades men det har varit så mycket på sista tiden med andra vänner och sånt runt omkring oss........Idag ska jag bara njuta av solen och det vackra vädret här hemma,fast jag ska till stan en snabb vända,allt är köpt till kvällen och allt är fixat.Så det blir lite mys o cider,en ny cider som hade kommit ut som jag tror är kanon god och öl och umgänge med vänner och glada skratt till kvällen,vad gör man inte en härlig sommarkväll?Jo umgås med vänner och skrattar och har kul och bara njuter av kvällen med sina vänner och sin älskade,när man nu har så fina vänner.....Och mikaelas flickvän ska sova här så det blir kul.....hon tycker att det är så kul här,dom är alltid här dom fina brudarna och mysigt är det....Ja härlig dag och ett härligt liv,kan det bli bättre,blir bara bättre och bättre för var dag som går och det känns bra att jag valde den här vägen,det är ju inte alla som har sån tur som mig,hihihihihihihi...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0