En ny härlig dag då.....

Igår blev lite jäktigt då vi hade främmande hela dan så jag hann inte skriva,låg mest eftersom mina smärtor var outhärdliga men klarade av i alla fall att sitta ute med våra vänner i nån timme,det kändes skönt....

Honken o jimmy o Linn va förbi......Skönt nu när dom flyttar in,då kommer vi ha mycket skoj med alla gemensamma vänner......

Idag var det tandläkaren med dottern då o nu är det gjort tills fram i höst......Sen kom jimmy över och min kära svärdotter Inna så vi fikade o skrattade som vanligt.......Det blir mycket grillfester här framöver med många goda vänner så att säga.........

Så idag vaknade jag till solen som sken o med en riktig snygging bredvid mig,är så glad just nu i mitt liv,inga krav som man inte behöver ha eller vill ha,inga onödiga saker som man inte behöver eller vill ha,inga  människor eller vänner som man inte
 behöver ha eller vill ha,)

Fikade på stan med älsklingen o räknar ner dagarna nu,ska bli så skönt att åka iväg till sol och värme och bara njuta i ett annat land medans andra får göra annat ja vilket som,jag bryr mig inte helt i det faktiskt,jag ska njuta i alla fall.hihihi......Just då vid den tiden  kan det vara skönt att inte vara här.......hihihi.....

Fick en golf till igår,en diesel,vad fan vi nu ska med den till,sälja den naturligtvis....hahahaha,ville ha en golf?

Har setat i solen en stund idag och fått lite färg,så jag inte är lika vit som förra året när vi åkte.....

Snart laga lite mat o så innan det är dax att njuta av den underbara dagen som vanligt,njutningen av dagarna i mitt liv är det bästa,njutningen av min familj o mina barn o barnbarn......

Ja en sak är säker i alla fall,*JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ OCH MINA VÄNNER*
Det kan ingen nånsin ta ifrån mig,jag lovar o sen att jag fött fram mina barn av kärlek o är o kommer att förbli deras mamma ,så är det bara så,sen får man väl säga vad man vill eller hur man vill.men tyvärr så går inte allt att ändra på,sorry.......det sägs att man alltid kan förlåta,ja men inte glömma kanske,så är det..........Tänk på att *barn väljer sina föräldrar* o inte tvärtom här i livet,innan barn föds så väljer dom vart dom vill bli födda  och av vem,det har min mamma berättat för mig så sen kan man ju undra vem som valt vad?Eller varför dom valde det?Föräldrar väljer att få barn av kärlek,sen vad barnen väljer av vilken anledning,det vet jag inte?

Sen kan man då undra varför endel barn väljer en mamma som knarkar,eller en pappa som mördar,eller ja nånting sånt,men dom barnen ska lära sig nånting här i livet o nog älskar dom sina  föräldrar ändå,hur det än ser ut,alla har vi en uppgift här på jorden hur det än ser ut o vi kommer inte härifrån förrän vi gjort den uppgiften,så det får låta hur jobbigt som helst,men det är bara att acceptera.......

Om jag ej valt det här livet har det inte varit som det har varit eller är men allt kan man ändra på....Och man ska lära sig av sina misstag annars kommer man ju tillbaka i nästa liv om man inte gjort det man ska här på jorden,så är det ju bara!Så kämpa på bara alla som tycker att andra har ett bättre liv än sig själv,lägg energi på dig själv o dina nära så man mycket,mycket bättra,jag lovar!

Mina barn *som* är gjorda av kärlek o den kärleken kan ingen,ingen,ingen ta ifrån mig......
det är nånting ingen nånsin kan ändra på o inte ta ifrån mig....även om mycket tas ifrån en så har man ändå fortfarande sin familj och sina vänner kvar som är ens *riktiga*familj och ens *riktiga *vänner......som fortfarande gör en lycklig,ja mer lycklig än vad nåt annat i ens liv nånsin gjort.....jag har valt rätt väg o det är inte jag som valt utan dom där uppe valde den åt mig o det är jag glad för idag,tack mamma jag älskar dig....du om nån ser o hör hur lycklig jag är idag.....tack för att du fanns o för att du finns....love you........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0