En glassdag idag.......

Idag vaknade man till solen ytterligare en dag,en sån härlig dag som alla andra dagar här i mitt liv nuförtiden.....Sitta i solen o bara njuta av vänner och min lilla fina familj som betyder allt för mig,väntar med spänning på att ett nytt litet liv som till jorden komma skall....vilken dag som helst........

Idag mår jag bättre men har fortfarande en smärta utan dess like men vem bryr sig egentligen?Finns dom som har det mycket värre på både det ena och andra sättet.......

Ska ut o hälsa på rosa o kent i husvagnen idag få se om dom har nå kul att berätta igen?Som alltid varje gång vi träffas.hahahahahaha.....

En tripp toll stan blir det nog också o köpa mjukglass och veckohandla lite........

Sen fixa inför bröllopet i helgen som ska bli så nice att åka på,yiiiipppeeee......det kommer nog att bli det finaste vi har sett i alla fall......

Det enda o första bröllopet som vi varit på!Men kul ska vi ha och kommer få i alla fall.....

Kan det bli bättre?Nej vilket underbart liv man har......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0