Dan före dopparedan idag då:)

Idag sken solen när man vaknade,gick ut satt mig i solen med min *stora kärlek* och drack kaffe och åt frukost i det fina vädret,åkte in och veckohandlade,sen vårdcentralen igen då,gick väl sådär:sen blev det hemgång och packa som gäller.......

Proverna var kanske inte det jag hoppats på men vem  bryr sig,smärtan är jobbig men jag vet ju varför o ibland är ju klivet från jorden till himlen så här  tyvärr,man får väl leva livet här och nu så länge man kan,se det från den ljusa sidan för sen är ju livet över....Ha roligt så länge man kan,man kan inte haka upp sig på skit saker*Det gäller ju alla*alla har ett öde och det kommer även om man vill eller inte och det är bara att tacka å ta emot...allting har ju som sagt en mening.......så sen när man är borta är man ju det...så varför slösa tid på dom som man inte behöver det när man kan slösa tid på dom som man behöver och vill  göra det på?

*Den som inte ger en blommor eller bryr sig när man lever* behöver  inte bry sig när man har dött heller:)Det säger väl sig självt.....Den dagen jag kommer till himlen så kommer ingen   i närheten av min grav som jag inte vill ha där för då lovar jag att jag ska komma tillbaka o visa vad jag menar.......Det står jag för och satt mitt ord på:)

Try it if you want?

Idag är en kanon dag och mina barnbarn är här ett tag för att min underbara dotter o hennes man skulle handla lite så då fick dom mellan-landa här.....dom är bara för goa.........


I morgon är då den stora dagen för oss,vi väntar med spänning på det,jag kommer gråta,bara för att det är sååååå fint antar jag,men det ska man väl göra på ett riktigt bröllop,ett stort bröllop,med allt det fina och underbara som det innebär?

Ett minne för livet o då ska det bara nå speciellt och riktigt påkostat för det händer väl bara en gång i ens liv,o då ska det minnet följa en hela livet......Så sant som det är sagt:)

Livet leker kanske ett tag till eller så får man ta det som man har det,för det går inte att ändra på i alla fall,men jag har levt ett lyckligt liv i alla fall o det som inte kommer fram när jag lever kommer fram när jag dör,jag lovar.......och det som inte kommit fram behövs inte då heller.....






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Håller me,bry dig inte när jag lever,skit då i mig sen också när jag också dött:)tänk på dom som bryr sig runt dig o skit i resten,jag har ju erfarenhet tyvärr av en av dom här människorna o den personen är ju tillsammans med världens största idiot,förlåt men va tvingad skriva det.kram.

2010-06-26 @ 13:42:36
Postat av: Anonym

ja det är det jag gör,bryr mig i dom som är snälla mot mig,man kan ju inte bry sig i dom som önskar att man vore död o försöker ha ihjäl en,men tack nathalie........jaha du vet eller känner dom?

2010-06-26 @ 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0