vändag idag........

Vaknade o solen sken,idag igen?Kramades med älsklingen som fortfarande befinner sig i ett sådant lyckorus,så han går runt på moln....Undra varför?hihihihihihi.......har aldrig sett han sååååå lycklig o det har ju sina förklaringar kanske?Det är inte alla dagar på året man får vara med om nå sånt här.hihihihihi......

Klev upp o åt min frukost o drack mitt kaffe,in en sväng till jimmy i Linn som snart är klara med huset varpå dom följde med in och fikade en sväng,nu väntar vi på att bästa vännerna rosi och anders ska komma så vi ska umgås med dom idag.......

Nice.........

Fick ett samtal som inte var så bra för mina vänner,man undrar bara(hur fan kunde nån göra så?)Hur kunde nån göra så här mot våra vänner?Det är fan inte klokt alltså!Hur många ska behöva bli drabbade innan nån sätter stopp för allt?Världen är bra konstig i alla fall!Men till slut kommer väl det där lilla misstaget som även amatörer råkar på.......

Idag blir en utesittar-dag med fina o gulliga vänner i det fina vädret,brun har jag blivit också i år,bara sådär,hur lätt som helst,det lönar sig att åka till turkiet:)hahahahaha.......

Ner på autoexperten idag o lägga ut allt som inte behövs här hemma och tjäna lite pengar på det.....har ju massor som jag rensat på vinden,massor har jag kastat också o gett bort...........vad ska man med allt till som man inte behöver?

Igår ringde min svärdotter till mig o jag förstår att hon känner som hon gör,hahahaha...jag höll på att skratta ihjäl mig åt denna underbara människa,hon o hennes underbara kille o deras underbara dotter,ja jag säger då det jag?mycket roligt ska man ha o få höra innan öronen ramlar av!

Idag ska jag bara njuta av värmen o alla underbara vänner som *FINNS* runt mig o bara vara....inger stress och ingen plikt o framförallt inga måsten,fan vad skönt......vilket unferbart liv *MAN* kan leva om man bara väljer rätt här i lvet....mohahahha.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0