Stranden tror jag idag.......

Vaknade till en helt fantastisk dag i morse helt ensam då då o solen skiner ute men även i mitt hjärta skiner solen som aldrig förr......Undra vad det beror på?Livet kanske leker just nu,vad vet jag?I alla fall för oss!

Efter allt som blev klart igår efter mycket planering då.......Allt som tagit sån tid...Men det ska ta tid!.det är ju det som är hela poängen med det!

Väntar med spänning:)

Spännande blir det!Sen beror det på vems sida man ser det ifrån,hahahaha....... den som får ta emot eller den som får ge? eller både och kanske?Det är den stora frågan det,o svaret ligger inom närmaste framtid hihihihihi.........Man kommer ju till slutet nån gång i alla fall hur det än ser ut,så är det ju bara,*the end of the story*.......Synd bara att vissa får vara med fast dom kanske inte riktigt vill?Men man kan ju inte backa när man väl snart är i mål,eller hur?Men har man gjort det valet en gång så får man väl stå för det då ska man inte ångra sig när man kommer till det mest roligaste.....

Idag blev det  stranden en vända med sol och bad.... va sååååå  skönt.....En heldag så man kan bränna på sin bränna lite då....

Nyss ätit och är mätt,god mat blev det,nu blir det snart tv tittande o somna med ett jätte brett leende på mina läppar och tänka på en ny dag i morgon,kanske ,kanske,vi får se...den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge,hihihihihi.......

Vilket underbart liv man har när man vet,vet att snart gäller det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0