Söndag igen då!

Hej! Min kära blogg.......Igår hann jag inte skriva då det var fulla huset igen då!Jimmy o Linn o My o honken o Pan var här o kolllade på fim så var min älskade dotter med barn här också,och hennes käraste..........Fick mysa lite o gosa lite.......Det var nice det!
Skjutsade hem pan på natten så han slapp gå.......

Idag vaknade jag med solen skinande i framförallt allt i hela mitt hjärta o jag mår så himla bra nu.....Solen skiner upp hela mitt liv,och är hela mitt liv.....Det är så här livet ska vara
Fulla av överraskningar och ett bra o mysigt liv........
med mycket kärlek o glädje som lyser upp ens tillvaro hela tiden!
Bort med allt negativt o in med allt positivt,precis vad livet går ut på?
Man får precis det man förtjänar o det är ju det jag fått nu,o jag har verkligen förtjänat det här!
Allt gott kommer till gott o allt ont kommer till ont,precis som det ska vara fördelat här i världen......
ge o ta......

Idag har döttrarnas farmor och farfar varit här o min underbara dotter o hennes underbara man med sin lilla prinsessa o våran prinsessa också förstås,hon är allt för gudomlig......Älskar er alla 3 så himla mycket.....Och så var woody o jimmy o Linn förbi också naturligtvis...
Vi satt ute o bara mös av hela sällskapet som älskar att umgås med!
Nästa helg åker vi nog ner allihopa?

Nu har *morfar* fått beställa en vagn till lill-prinsessan som våran kära dotter har fått välja ut,så dom får den dom vill ha,det är klart att dom ska ha!Så nu kommer dom att bli nöjda och glada  och framförallt så ska prinsessan ha den,sött kommer till sött förstår ni?Precis som det ska vara!

I morgon börjar mannen sitt nya jobb igen då så det ska bli nice....Och jag ska bara vara,o längta o vänta tills dagen D kommer nu då?dagarna kommer närmre och närmre hela tiden nu.........Ohhh så spännande det ska bli?

Idag var mikaelas o bellas farmor hit o hälsade på o det blev mys med oss allihopa!Det var nice det.......hela släkten samlades o umgicks precis som man ska göra i en riktig släkt o det har ju vi,en riktig släkt med barn o barnbarn som umgås o är rädda om varandra.......Det är våran släkt det!
Är så lycklig att vi just fått den här fina släkten.....
Och är så lycklig att allt aldrig är försent,för det är det inte,om man vill så lyckas man?
Till slut......

ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0