Söndag igen då.......

Igår var det en jätte lyckad kväll då vi grillade o hade en hel myskväll med några av våra vänner.....Vi var Honken o Pan,Jimmy Linn o My och en kompis till henne,Jag o thomas o Mikaela,sarah o Micke,våran dotter o svärson o våran lilla prinsessa........det gamla vanliga gänget som alltid har det trevligt!
vi skrattade o hade skit kul,tack till alla er som var med,jätte lyckad kväll alltså.....

Är sååååååå glad att jag har er som är riktiga vänner.....vill inte för allt i världen byta ut mitt liv eller vänner,livet leker o är skit härligt just nu....
Och mina barn o älskade barnbarn.....

idag regnar det o är trist väder,men vad gör det när man är så lycklig som jag är?I Hjärtat skiner solen som bara den......

Ner på loppis med grejer idag då,har sålt en hel del faktiskt......Upp till Bea o Anders o hämta skötbord o allt annat då då!

hämta upp mikaelas nätkompis idag också som ska vara här en hel vecka!Det ska bli nice......Och passa på att handla lite samtidigt då?

Annrs blir det nog bara att vara inne idag i det regniga vädret....

I morgon en ny vecka o nya utmaningar igen då då?Mannen ska jobba o jag ska bara vara o njuta av livet som vanligt.....
Åka o växla in allt som vi ska ha med oss,för nu är det inte långt kvar innan vi sticker i 2 härliga underbara veckor....Värt varenda öre o krona kan jag lova..........

Nu är honken o Pan här o fikar lite o snart ska det röjas här......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0