Ny vecka o nya utmaningar........

idag är det mulet ute o duggregnar, men i mitt hjärta skiner solen som aldrig förr,nice......vaknade av att min kära dotter messade o ville komma över så jag klev upp o gjorde mig i ordning,så sen kom sessan o hennes underbara mamma hit,gick ut o gick en sväng i duggregnet o in på affärer o bara njöt av dagen....

Mannen jobbar för fullt o jag räknar dagarna nu,snart smäller det rejält kan jag lova?det ska bli så spännande....dagarna räknas ner nu dag för dag.....Nice.....

Tänka att ha ett sånt här bra liv,mina barn som är gjorda av den största kärlek som nånsin kan infinna sig?Och som funnits i våra liv,barn o barnbarn som älskar mig och som jag älskar  över allt annat?Och en man som också älskar o avgudar sina barn och barnbarn..... 
En svärson som är helt underbar...
gudbarn o föräldrar som betyder jätte mycket för oss.....
Vänner som är ens allt.....Och kan inte ha finare och bättre vänner än vad jag har?
 Döttrar som betyder allt o deras barn.....
Man kan inte begära mycket mer va?

Idag blir det en sväng till stan och handla lite det som fattas o till helgen blir det örebro och handla det sista inför resan då då!

har nästan packat allt nu!Nice..........

Om jag visste att jag skullle blivit så här lycklig hade jag valt bort mycket i mitt liv för länge sedan o valt den här vägen,om jag bara hade vetat att jag skulle mått så bra som jag gör nu så skulle jag skitit i mycket som ändå aldrig betytt nåt för mig,om jag vetat det jag vet idag så hade jag kunnat spara bra mycket fina energier o inte lagt det på negativa energier o negativa människor i mitt liv som ändå är stora skitar o idioter,men som tur var så valde jag den här vägen o det kan jag tacka alla mina fina vänner och man o barn o barnbarn för....dom betyder ändå allt för mig just nu och kommer alltid att göra det?

Tack för att ni finns o ni vet själva vilka jag menar så ni som vet att ni betyder allt för oss tycker jag att ni ska ta åt er av bara den o bara njuta av att ni gjort mitt liv så helt och fint som det är,det ska ni vara stolta över......

Om jag inte haft er hade mitt liv inte varit det som det är idag.....Så min väg var den rätta o är den rätta o nu kan jag leva mitt underbara liv utan det som behövs i mitt liv o bara förstör o inte har något liv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0