Ny vecka o nya härliga dagar väntar........

En ny dag och en ny vecka igen då med nya utmaningar o nya äventyr som väntar......

vaknade o klev upp o solen sken o va in till grannen jimmy o sen kom Johanna o hon kom över hit med jimmy sen efter ett tag,o hennes gulliga lilla Eddie förstås.......

Gick över en sväng till Marina o pratade lite o sen skjutsade ner henne till affären.......Passade på att gå in på apoteket.........

hem igen och inväntade min rara svärsom o hämtade upp dotter o sessan o åkte till borlänge,jag hade tid hos min homeopat........långt framskriden magkatarr men det vissta jag redan........sned i halva kroppen men nu är jag tillräta dragen igen.....öm men ändock bättre mående i alla fall.......

gick bra för mannen på nya jobbet idag också.......nice det också.......

Så då har man alltså myst med sina vänner som vanligt idag då,dagar kommer o går men ändå glada o trevliga dagar med barn o barnbarn o vänner.......

en dag med mycket lycka ock rikedom alltså......

I morgon en ny härlig dag som vanligt då!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0