Ny vecka med nya utmaningar......

Idag vaknade jag o är jätte glad,jätte glad o lycklig med ett stort leende på läpparna i morse, för att vi har det så bra med våran familj o våra vänner,o slippa dom som inte är något att ha,man genomskådar ju folk väldigt mycket på vissa....inte alla som har det!Fick vakna ensam idag,möte på k..... idag.....så nu händer det lite......

Det ska bli så spännande o intressant o framförallt en överraskningarnas dag idag, i alla fall för endel,idag läggs allting som ska planeras o göras,idag finns ingen återvändo sen.....ska bli så kul.......o spännande.....planering o åter planering.....Men jag slipper ju det värsta då då!

Nån kommer att hämta upp personen ,dag är redan bestämt,så nu kommer den personen inte att veta ett dugg utan hämtas,dock ej i hemmet,det skulle vara rätt osmart va?och sen kommer den fundera vad det här är,men det kan den gott göra.....det ska ju vara en överraskning annars är det väl inge kul?Det är ju det som är det komiska i det hela..hahahahhaa......

idag ska jag baaaaaaaaaaaara njuta av dagen och må såååååååå bra såååååå.......har aldrig mått bättre......

Idag ska sitta med mitt leende på läpparna o bara njuta i solen o tänka på framtiden......är så salig o lycklig just nu,finns fina o goa vänner o det ska ¨man vara glad för......mitt hjärta tickar av lycka o kärlek till min lilla familj och mina fina vänner,det är livet det!Till min underbara *släkt*Bara min släkt o ingen annans.....Taget namn o bara våran släkt heter sååååå......

Allt gott kommer till en om man är god.....det är bevisat....Och tvärsom.....och allt gott har kommit till mig nu när jag valde den hät vägen o det är jag så glad för idag......har inte kunnat få det bättre,med min riktiga släkt.....

Sen bröllopet då kommer efter,det ska bli så fint och spännande det med.....mycket folk och ett par som verkligen älskar varandra o gifter sig för det o inget annat....och då är bara våran släkt med så klart o ingen annans....hahahhahha.......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0