Helg igen då:)

Hej,min allra bästa blogg:)Igår var det fullt hus här igen..härligt med alla vänner som verkligen vill umgås med oss.....,dom livar upp mitt liv till max....Först ramlade Marina in,och sen michaela o Inna o mitt älskade barnbarn Linnea  o sen honken o sen jimmy o Linn o som bogström så det va fullt upp men jätte trevligt:)

På måndag börjar min man sitt nya jobb.nice:)

Och idag flyttar våra kära grannar in bredvid,nice:

Idag skiner solen ute igen o jag ska bara njuta av solen idag o mitt hjärta skiner solen mer än nånsin,ja mer än nånsin kan jag lova,det finns så underbara människor så ni kan aldrig ana,är så himla lycklig,det har jag flera att tacka för.....Ni är helt underbara människor,mina tårar rinner för er o jag är så glad.....
Äntligen börjar mitt liv bli ännu bättre!

Tack för att ni finns:)
Tack för att ni bara är ni:)
Tack för att ni gör mig så lycklig:)
Tack för allt ni gjort mig till att bli och vara så lycklig:)

Mitt liv har gått så mycket framåt på bara några månader o det har vänt nå enormt fort kan jag lova..... det är så här det ska vara i livet,med mycket vänner o mina barn o barnbarn som jag älskar så mycket av hela mitt hjärta.....
Tänk att livet bara kan förändras på så kort tid bara man tar rätt väg?
Det är helt fantastiskt.......
Det gäller att välja rätt väg o det gäller att välja rätt umgänge o vänner så mår man bara så bra o måendet är viktigt.........
<bort med allt gammalt skräp.......

Jag önskar att jag får bli gift med samma man i mitt nästa liv och att vi får  kärleksbarn då också  o älska dom lika mycket som vi älskar våra kärleksbarn idag!

I helgen ska jag bara *vara* o njuta av helgen och en mysig helg,hihihi.....med en hel del mysiga stunder kan jag lova:)
ÄLskar er över allt annat o jag är glad att jag har er.....vad vore livet utan er?Ingenting antar jag!
Kommer alltid att finnas för er vad som än händer......stötta i både sorg o glädje.......och framförallt leva lyckliga med er bredvid min sida,det är livet det.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0