Händelserik dag.......

Vaknade ensam i morse då min kära man jobbar för fullt....Men i hjärtat skiner solen även om det är mulet utanför.......Men vad gör det när man är så glad o lycklig som jag är just nu?

Älskar min familj och min man o mina vänner o barn och mina 4 barnbarn,det är livet det!

Har aldrig mått så bra som jag gör nu........
Det man inte ser finns ju inte.hahahhahahahaha.......o det man inte vill se finns inte heller?
O det man ser finns  ju,det är ganska logiskt faktiskt?För det vill man se.......
Sant!
Ja,den här världen är allt bra underbar....
gott kommer till gott o det är så sant som det är sagt.....
Det gäller att hålla sig  på sin kant så löser allt sig till slut......
Det var så min allra riktiga vänner sa till mig för ett tag sen o kan ni tänka er?Dom hade rätt?

så i helgen blir det grillfest med grannar o mina kära barn då?
Det var grannen som ville att vi skulle ha det.
Dom är bara för underbara......

Nu har morfar beställt vagnen till deras lilla prinsessa så nu kommer den snart o hon får en jätte fin vagn,fint ska ha fint........Hon är allt för underbar....tänk att dom har gjort det så bra?
Dom är helt underbara med det lilla underverket o hjälps åt så bra o är ett jätte bra team......
Hom kommer att bli sååååååå bortskämd.......
Men det ska hon vara också.......

idag händer det saker,hihi,men det tänker jag inte skriva om här,då det finns dom som inte ska veta men är ett måste att man ska ut o läsa ändå tydligen men det finns dom som är jätte glada för våran skull o dom vet vad som händer idag......

Men det här är min blogg o den handlar om mig,min familj,mina fina riktiga vänner,mina barnbarn och min fina svärson....Det kan aldrig nån ta ifrån mig för det är ändå mig det gäller......

den som ändå inte är intresserad av att läsa ........LÅT BLI DÅ!
OM NI ÄNDÅ SKA GÅ O MÅ DÅLIGT AV ATT LÄSA DEN;ÄR DET INTE BÄTTRE ATT LÅTA BLI DÅ DÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0