Grillkväll med mysiga vänner ikväll då:)

Idag vaknade vi av att jimmy kom o väckte oss men vad gör det när min älskling låg bredvid mig och så mös vi lite innan vi klev upp,sen klev vi upp o åt frukost och Linn kom över o fikade.....Det gick bra tack o lov igår i falun så nu är hon hemma igen,blev jätte orolig.......
Dom är  helt underbara vänner hon o Jimmy......

varit ute o gått en långpromenad med dotter o svärson o våran lilla prinsessa var med....mys det!I det fina vädret som inte var så varmt idag men ändå skönt ute.........Hon sov så gott så i vagnen.....

Nu var honken nyss hit o fikade......

nu inväntar vi Emil o sandra o barnen som kanske skulle komma förbi och fika en sväng......

inväntar kvällen och förbereder all mat till grillningen ikväll,som vi ska ha med Honken,jimmy o Linn,o My o sarah o micke o min kära dotter o hennes käraste o min lilla sessa också då!

så kvällen blir mys med vänner o barn o släkt,det är kanon det........
fina kvällar med mycket mys o vänner står på menyn den närmaste tiden.....

I morgon kommer vårat främmande ifrån norrköping då så hon ska vara här en hel vecka hos oss,det ska bli kul.......

Längtar sååååååå mycket till en hemlig sak nu,hihihihihi..........ska bli sååååååååå mysigt........

ja mycket att göra idag kan man säga så vi hörs i morgon istället då.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0