Glädjebesked idag,yippppiiiiieeee......

Igår kunde jag inte skriva nå här,för jag mådde uselt,ja p.g.a.att jag låg på stranden i förrgår och brände sönder mig,men,men man lär sig av sina misstag antar jag....

Många gör misstag men endel på fel sätt.......

Hursomhelst så var Inna hit igår och Marina och Jimmy och fikade en sväng.....pratade o bara njöt av dagen som försvann alldeles för fort,hihihihihi........Inna är bra rolig o go hon........hon och Linnea betyder så mycket i min släkt för mig....

Idag klev jag upp efter att ha fått ett sånt glädjebesked,ja jag om nån kan inte vara gladare,det blir bara bättre o bättre för varje dag som går.hihihihihi.......Nu är det bara några få ......kvar innan det smäller ordentligt..hihihi......

Det verkar som allt börjar lösa sig för oss och att allt annat verkar försvinna från oss som vi inte behöver,nice det då:)
Det gäller att aldrig ge upp......Om man ger upp har man tappat hoppet,om man inte ger upp och litar på dom övre makterna så ser och tror  man på hoppet fortfarande.....

Det man gör o säger här i livet får man tillbaka,på precis samma sätt....det är ju så det ska vara,eller hur?

Spännande ska det bli.....Väntar med stora steg......

Idag ska jag bara njuta av dagen o se o höra det jag vill se o höra,hahahahaha.....bara vänta o längta o skratta o ha det bra......

Nu är nedräkning på gång o det blir ett sätt som ingen kan räkna med......mysigt....

Vad jag ska må idag o alla andra dagar sen också,hahahhahahha.........


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0