Fredag o helg o mys med familj o massa vänner...japp.......

Igår var det fulla huset o kul som vanligt med mycket,mycket skratt o glädje....
Först kom dotter o sessan,o svärson o sen kom min kära kusin Micke o Ann o deras son Jim,o Jennifer har flyttat ihop med sin kille så det är inte så ofta hon är hit längre,lite synd eftersom mina barn är tremänningar med deras barn....Saknar henne lite,dom är så mysiga den familjen o goa....Sen kom Honken o Linn o jag o Linn åkte in till dollar en sväng......Pengarna ska rulla,hihi......

På kvällen blev det en promenad med Jimmy o Linn o Mannen o hundarna runt grängesberg.....Skönt att röra på sig o man behöver inte bara sitta o glo o bli fet?hahahahahahaha........inte bra för hälsan om inte annat?Blir dock en till promenad idag som varje dag.......
vissa rör på sig o vissa inte:)

Idag har jag skjutsat min kära älskade dotter till barnavårdscentralen o sen hem o sen åkte Sabina hem idag,nu är det fredag o mys med familj o vänner.......
Snart kommer mitt kära barnbarn Linnea o hennes helt fantastiska mamma,det är härligt med en riktig släkt,det är släkt trend det:)Mys.......Hon är naturligtvis bjuden på samma bröllop som oss......
Släkten o riktiga vänner smlas på flera olika sätt men har alltid lika kul ihop.....
Snart slutar mannen o då blir det en sväng in till stan o handla lite o mycket gott till kvällen:)
Mycket mys blir det i helgen......

Ska hämta den fina vagnen som kommit idag också så morfar får ge den fina sessan den fina vagnen,klart att hon ska ha,det är väl mysigt att bli morfar första gången i alla fall?En helt ny vagn,ska inte vara nå begagnat här inte.hihihihihi.........Första barnet ska väl alltid ha nytt?

Ja jag är så lycklig i mitt liv o skulle inte byta med nån.......
ett rikt liv byggt på kärlek med min man som jag älskar så mycket o mina barn som är gjorda på den största lycka o kärlek som kan finnas på denna jord.....Nu är mitt liv helt komplett med allt o alla som älskar mig o vi älskar runt oss.....

Det som inte suns,finns inte...hahahahahahahhaha........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0