Första helgen nu då:)yiiiipppiieeeee.......

Idag är det mulet o blåser men solen tittar fram emellan molnen ändå ibland,o i mitt hjärta så skiner solen som bara den........Älskar min man o mina underbara döttrar så himla mycket och mina  barnbarn som betyder jätte mycket för mig:)

Idag är det fredag o det innebär att helgen o myset är på väg,första helgen som våran älskade dotter ska vara hemma på länge:)
Jag o min man är så lyckliga nu,o inte tal om mikaela är som solen själv,när hon fått sin riktiga syster tillbaka o blivit riktig moster nu:)
Ja så säger hon i alla fall men jag tycker att jessica o Elias är lika mycket hennes också........

Varit till stan och handlat idag o fixat lite inför grill-kvällen i morgon med mina kära grannar och barn o svärson o massa vänner,ska bli nice.......Men kära Linn har åkt till akuten få se vad som händer o väntar på att få höra vad det var?

Varit hos min bästaste kusin Micke o Ann nu ikväll o fikat en sväng,nu hemma igen,o nu blir det film o mys med både barn o vänner,det är livet det!

I morgon är det fullt upp med alla förberedelser inför kvällen då det blir mycket mys......

Söndag kommer vårat långväga främmande som ska vara här 1 hel vecka o det blir nice det!En hel vecka o umgås o ha det bra.....

Så nog blir det mycket att göra i helgen o mycket mys alltid........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0