Födelsedagar vart det idag........

 Vaknade och klev upp och åt frukost,drack kaffe och åkte till mikaelas farmor o firade hennes sambo,dom hade bjudit dit oss på tårta,fick jätte god smörgåstårta och marängtårta,smaskens......O mysigt.....

Sen hem o vidare upp och fira godisjimmy som vi också hade blivit bjudna till,fick tårta o jätte gott fika där med.....Jätte mysiga vänner.....

Honken var också med......

Pratat med en speciell person idag som berättat så mycket om  dom här, o vad dom har sagt?Men varför har dom inte berättat för henne?Hon om nån borde ju få veta?Eller hur?Hon sitter där o vet ingenting medans dom har nånting i görningen som kommer förstöra allt för dom snart!Men som sagt:nån måste ju bli den fula ankungen och hon är ju så lättlurad just nu,enligt dom i alla fall..... Som tur har jag inte träffat henne o det är jag glad för, för då har man heller inte saknat nåt sen!Usch vad hemskt.......Får man bära sig åt hursomhelst bara för att man tror att man är bättre än andra?

Nej,det får man inte!

Men jag hoppas,hoppas att dom också får sitt med tiden......dom också......

Nej,nu är jag så trött aefter alllt firande med alla o all god tårta som vi fått idag så nu ska jag lägga mig i sängen o kolla på tv en sväng........det är en ny dag i morgon också faktiskt när vi ska vara med nya vänner o nya upptåg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0