Tisdag.

En ny morgon och dag som lyser i mitt hjärta när jag vaknade i morse:)
Drog mig bra länge o bara mös i sängen med en massa mysigt.......
HIHIHIHIHI.............

Klev upp o åt frukost,och Marina ringde en sväng och sen ringde Inna,så kom mitt kära barnbarn Linnea hit en stund o mös med oss,medans hennes mamma åkte till doktorn för att hon är sjuk,mycket sjukdomar just nu så här före och efter jul:)

Jag har klarat mig mirakulöst ändå mer än en förkylning som inte ger med sig utan tagit på lungorna.......
Men så är fan livet,ju mer sorger vi går igenom ju mer glädje får vi,så för varje sorg vi får så får vi mer glädje och det är väl rätt,ibland får man sorg som man ändå inte bryr sig om utan bara rycker på axlarna men ändå så får man glädje fast man inte känt av endel sorg:)
Livet är bra underligt va?
Och snart kommer det oväntade för somliga o somliga blir lyckliga av det??????
Det är tur att man är människa och kan få reda på saker i förväg så man vet?

Idag blir det bara mys framför tv-n med m,in kära familj,kansdke lite mer än mys,man kan ju alltid hoppas,hihihihi.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0