Söndag.

Vaknade utvilad i morse fast tv-n gick halva natten, för jag kunde inte sova men värken är bättre idag än vad den varit på alltför länge..Kanske var för att jag sög kuk igår?
Det rensade kanske i kroppen lite,mums det är gott:)

Klev i alla fall upp o åt o drack kaffe så kom honken o Poppa på kaffe besök,så ringde Marina o ville ha skjuts in till stan en sväng......
Så vi skottade av all snö ifrån gården och bilen förstås,sen åkte vi in så vi handla lite julklappar åt barnbarnen och lite smått och gott.....
Så nu är alla julklappar till mina goa barnbarn inslagna.......

Så nu är det bara att vänta att julen blir bra o fin o i år kommer den bli det då jag får fira jul med mina nära o kära.....

Ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv-n o mysa riktigt mycket i närheten av mina ljus som brinner,brinner för kärlek o brinner för lyckan i mitt liv:)
Lycka av att fått ett innehållsrikt liv som jag alltid önskat mig???????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0