snart helg.

Min underbart kära blogg,idag är en sån himla bra dag!Ett underbart liv och prima dag....

Vaknade o var dötrött,skulle till kiropraktorn o pinas lite men vad fan,vadå pinas,hahhahahha,har man fött flera barn utan bedövning så har man kanske en hög smärtgräns eller?

Naturliga förlossningar är väl det bästa man kan ge sina barn i starten av sina liv?
Det ska fan kännas att man lever,människor har fött barn i alla årtionden o inte klagat?

Handlade o passade på att handla julklappar till *Alla* barnbarn så nu är det klart också.....
Är öm efter att ha blivit masserad rak i kroppen igen men skönt är det...
Smärta är gratis o gratis är gott!!!!!!!!!!

Idag ligger då min vän o ska göra det hemska,hoppas att allt går bra bara?
Somliga ska gå genom livet med en klackspark medans andra ska må dåligt hela livet,medans vissa gör så stora misstag attt det absolut inte går att ändra på, och medans vissa tänker på vad man gör:)
Alla är vi olika,fast alla inte kan dra klockan tillbaka hur gärna dom vil,hihihi.....
Om man använt hjärnan så har det inte blivit så snett.............

Igår skrev jag till en vän som jag ej träffat på många,många år,så det ska bli kul att få kontakt med henne/han igen...........

Nu mat och sen sofffan en stund o vila mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0