Slut på veckan.

Hej min underbara blogg!Livet leker o jag med det!Har ett helt fantastiskt liv med släkt och vänner av mitt eget ...... och inte en blandning av både det ena och det andra:)

Igår hann jag ej dock skriva,då jag hade fullt upp precis hela dagen!

Först hade jag en sittning med ett medium hemma hos mig,där jag fick kontakt med både min mamma och pappa,kändes jätte bra o mamma tackade för alla blommor jag sätter på hennes grav(LER).......
(Tårar i ögonen).....
Sen fick jag reda på saker,som jag egentligen nästan visste redan.........
Eller hade på känn??????
Häftigt.......
Hon sa en sak om *ett* av mina barn o vilket datum o månad *DEN*är född i.........
Hon prickade totalt rätt............
Känns så himla bra.........

Sen kom Poppa o sen kom Honken o så kom Michaela o Janne bogström så det var som sagt fullt upp här hemma,så himla skönt med vänner runt en hela tiden::........

Ja som sagt mitt liv är fullt av överraskningar hela dagar och veckor?

Snart köpa dom sista julklapparna till mina underbara barnbarn som är så fiiiiina och goa,och sen firar vi jul med våran underbara släkt i år med mycket mys o kärlek,ska bli så kul........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan också säga datum.



8 juli, 13 januari tex



Men inte gör det mig synsk.

2011-02-07 @ 14:23:19
Postat av: Anonym

Nej vad synd,men tur för mig som är det då.....

2011-02-07 @ 18:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0