Nyårsafton.

Idag vaknade man i lugn o ro o myste lite med älsklingen och invigde det med det dagliga myset och det är sista dagen på detta året:)
I morgon viger jag in det nya året med samma,hahahahahha........

Det här året 2010 har varit ett fantastiskt år,med mycket lycka o kärlek o vänskap i våra liv,ett år som har berikat oss med saker som det *aldrig* har gjort något annat år:)
I mitt liv i alla fall.......
Ett år med bara glada överraskningar o fina vänner o många glada skratt:)
Ett år med saker man fått lära sig vilka som inte är nåt att ha o inte tänker alls,vilka som är falska o framförallt vilka man absolut inte helst ska ha nåt att göra med alls:)
Såna som man bara som människor blir sjuka av.........
Men vi har bara blivit friskare o friskare.......
Ett år som givit oss tillbaka *Gamla* vänner bara för att vi tog bort *vissa*......
Onödigt skräp.......
Tänk vad livet kan ge oss om vi bara väljer att ta rätt väg i våra liv,tänk att man provar sig fram på både stigar o vägar o försöka hitta rätt till slut,vilket jag gjorde bara jag började tänka efter lite grann?
Valde att ha dom nära o kära kvar o resten kastade jag på soptippen........

Ska äta snart och sen duscha o fira in det nya året med helt fantastiska vänner som stått vid min sida hela året,som fått mig inse vad som är viktigt i mitt liv o inte:)
Undrar bara hur man kan bli o må så bra bara av att inte se *vissa*,men tydligen så kan man det?
Hade jag ej fått den hänvisningen av vänner så hade jag nog stått på samma ställe än o jag är glad att jag lyssnade till mina *riktiga* vänner för en gångs skull,för dom hade rätt *HELA TIDEN*

Så alla mina underbara vänner.....
                                                       Ett gott nytt år o jag önskar er alla ett underbart nytt år........
Ni vet mycket väl vilka ni är.......
                                                       Puss,puss...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0