Ny dag.

God morgon min kära blogg,nu är det en ny dag igen,idag blir det till att baka vaniljbullar:)

Vaknade o låg o myste en liten stund med älsklingen,kramades o hade S..    Mysigt......
Som varje morgon,hihihi......

Klev upp och Honken kom på fika,åt frukost och hade det allmänt mysigt inne i värmen....
Har bara varit ner till affären en promenad och handla lite o håller på att  baka vaniljbullar,gud så gott:)
Haft en jätte fin vän på besök idag,fikade lite och skrattade som vanligt,de ni:)

Snart är det jul,tror inte att jag har känt så här inför nån jul sen min mamma dog,men nu har jag pyntat och gjort så fint inför julen o känner en riktig glädje över julen....
Men det var länge sen jag tyckte julen var fin.....
Jag har jag fått tillbaka julstämningen tack vare min underbara släkt som jag har runt mig och som har bjudit dit oss,nice:)
Det känns jätte härligt och spännande o framförallt för våran dotter som får vara med dom som hon älskar över allt annat.......

Längtar tills julen riktigt nu när mina älskade barnbarn får sina spännande paket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0