Ny dag.

Vaknade i morse o dö-trött av och på all värk i kroppen,julen närmar sig med stormsteg kan jag lova,med stress o allt vad det innebär och snön ligger så vit o fin på backen o i alla fönster lyser det så fint inför julen:)
Folk är alldeles galna av alla inköp o alla mat och all stress dom åsamkar sig,så till julen är dom flesta helt slut av all julruch..........
Och efter julen orkar dom flesta ingenting o är panka inför nästa lön som gärna väntar på sig?

Men det här året får jag och min familj sätta oss till dukat bord med god mat och med våran underbara familj och släkt o bara ta det lugnt för en gångs skull,slippa köpa nån julmat över huvudtaget som jvi har gjort minst dom 20 åren tillbaka som varit,tack vare helt underbara människor,jag behöver bara vila o ha det bra......
Jag ska verkligen njuta av julen i år:)

Har varit iväg och köpt de sista julklapparna idag så nu är allt klart,och pengar blev det över också,kan alltid vara bra att ha på mellandagsrean:)För då ska det handlas????
Den som spar han har eller vadå spar,vi har *nog* ändå:)
Marina och Mican åkte med in till stan en sväng o handlade lite dom med:)

Sen hem o laga mat till älskade dottern med flickvän,o sen myste vi med glass i stora lass,o mys framför tv-n......
Nu ska jag lägga mig o läsa lite innan det är dax att vakna i morgon o kliva upp i det kalla vintervädret o bara njuta av alla fina dagar som jag har.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0