Närmare.......

Vaknade o det var inte lika kallt ute idag,blir nog en promenad framåt eftermiddagen skulle jag tro?
Klev upp fast jag har så djävla ont i kroppen,men vad fan,man måste väl röra på sig för att musklerna ska bli mjuka?
Är totalt sne i axlar o rygg nu,måste iväg och dra rätt mig......

Åt frukost o Honken kom hit o fikade som han alltid gör varje dag:)
Mannen är i garaget och plockar ihop den andra volvo-turbon som ska vara klar till sommaren?

Den härliga svärsonen ringde o kommer o hämtar saker som är hans.....
Är så himla glad att våran dotter träffat en sån underbar kille som han,och dom har världens sötaste lilla tjej,dom har gjort det bra......Världens vackraste barn.....
Det är inte alla som har det?

Nu går dagarna fort och spänningen stiger och stiger för var dag som går?
Har inte varit så förväntansfull på länge?
Önskar att jag kunde säga ifrån mig vissa människor o saker som jag inte vill ha nära inpå mig?
Varför finns det inte papper som man kan fylla i om man ångrar sig?
Varför finns det inte ångerrätt på vissa saker,ja saker,man kan inte kalla det för annat?

Saker som existerar men ändå inte existerar i min värld......
Människor som strider emot mänskligheten o tar saken  för vad den är.eller tror att dom vet vad som är rätt,fast ibland är det ju inte det,eller hur?
Hur förklarar man nåt sånt sen när den dagen kommer att jag gjorde fel,jag visste inte eller vad skyller man på?
Hur berättar man det för dom när dom blir stora att jag blev som jag blev p.g.a. er?
Och kommer på flera år senare att,vad fan har jag gjort?
Men inte varit smart nog att tänka efter.....
Intelligens kallas det.hahahahaha.......
Då är det nog *lite* försent att ångra sig när sanningen kommer ifatt en?
Ja,det kanske man skulle tänkt på för länge sen innan man slog sig till ro med nån man trodde var den rätte......
Men som blev helt fel,och gjort det värre än vad det var:)
Ja,det man sår ska man även skörda som sagt,eller som man bäddar får man ligga:)
Och ibland bäddar man väldigt illa,men då finns som sagt inte ångerrätten?

Ja,jag om nån skulle ha tagit reda på bättre innan i alla fall,och som sagt sluppit det som hända skall i framtiden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0