Mitt i veckan.

Idag är det onsdag o mitt i veckan,en ny härlig dag med härliga vänner......

Dagen började med ett glatt leende,för något bra på lördag ska hända?
Vad berättar jag dock inte här men jag har skrivit det i min låsta blogg,för att dom som har mitt lösenord ska kunna dela min glädje om det som ska hända?
Så varsogoda mina vänner som har det att läsa:)

Idag har jag bakat 300 bullar,så kom biltjuven förbi,och strax därefter kom min kära släkt Ann o Micke,och strax därefter kom Honken och Pan,och sen när dom hade åkt kom Sarah och MIcke....
Alltså en dag till i vänners lag med mycket glädje och många skratt kan jag lova:)

Ätit tårta också........

Snart kolla på tv.n o mysa i soffan med mina ljus som jag alltid gör på kvällarna.....
I morgon undrar jag vad jag ska baka?
Hittar nog på nånting i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0