Mitt i veckan

Vaknade idag o låg en stund i sängen och drog mig som vanligt i värmen under mitt sköna täcke,innan det var dax att kliva upp och äta frukost:)

Klev upp till slut och kollade ut i det vackra vädret även om det inte var så varmt ute idag?:)

Så kom Honken och vi fikade,ringde några viktiga samtal inför veckan som kommer....
Nu är allt klart och alla papper är inlämnade och klara......

Min man var så snäll och skjutsade ner Marina på byn så hon fick handla det hon behövde,medans jag plockade lite här hemma......

Sen lagade jag mat och vi åt och blev såååååå mätta.......

Idag är en sån dag då man helst håller sig inne:)
Och jag behöver dock inte gå ut o gå då jag gör det varje dag annars och håller kroppen i trim....
Det mår man dels bra av att få frisk luft och man håller kroppen i behåll lite mera....
Man behöver ju inte se ut som en 40_åring i kroppen bara för att man är det och har fött en massa barn?
Utan det gäller att bevara kroppen i bästa skick så man åtminstone inte skämms själv för den:)
Eller klaga på hur man ser ut fast man själv inte har ork att göra nå åt det?

Ikväll blir det bara mys framför tv-n med älsklingen o känna att man är glad......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0