Måndag o ny vecka.

Vaknade upp på morgonen med ett leende på läpparna som vanligt,och funderade lite över mitt liv,mitt liv som inte varit så glatt sen ja,jag vet inte när?
Men dom senaste åren har varit dom lyckligaste i mitt liv:)

Mitt ungdomsliv är det många saker jag ångrar som jag gjort men *tyvärr* så går inte *vissa*saker att ångra?
Då det redan är försent för länge sen........
Som min mamma sa en gång till mig?
Ja det är försent o ångra då ungen redan är gjord?
Sa hon i många sammanhang?
Och jag tror att jag förstår idag vad hon menade?

Mitt liv har bestått av både sorg o glädje men framförallt glädje förstås,om man nu räknar av åren tillbaka en hel del av dom,hihihihihihi.....
Trota motgångar och medgångar så hänger jag med fortfarande?
Och jag har ju 3 fantastiska döttrar o en bonus-dotter som betyder så himla mycket för mig,och deras fina,underbara barn som är så välskapta som barn bara ska vara?
Helt fantastiska med allt på den plats det ska vara,söta o rara små godingar som blivit till av kärlek,av två raser som ej hör ihop,utan var för sig och bildat dom finaste barn som finns på denna jord:)
Tänk vad fantastisk världen är?
Ödet är ödet?

Idag har det varit främmande här igen o jag har tvättat upp min jacka,det behövdes:)
Nu ska jag lägga mig i soffan med tända ljus o bara mysa av lugnet o min underbara dotter som är så fin o go.........  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0