Kall dag.

En ny dag med spännande äventyr står på schemat.....Vaknade o var skit trött och hade skit ont i hela kroppen pga fibron,har knappt sovit en blund i natt!!!!
Men man får väl stå ut o kliva upp ändå.....
Jag kan ju ¨både höra o se och gå  fortfarande så man kanske ska vara glad för det i alla fall???????
Hann tyvärr inte ringa kiropraktorn idag så han får dra rätt mig så man kan röra på sig normalt igen:)Måste nog dessvärre göra det i morgon innan det är försent?

Klev upp o fick mitt goa kaffe så jag vaknade till liv i alla fall:)
Åt o gick ut en sväng i det kalla vädret,astman är hemsk nu men det blir ju inte sämra bara för att man rör på sig?
Den blir nog snarare bättre skulle jag tro?Lite bättre i alla fall:)

Honken var förbi en sväng o fikade,och sen lagade jag mat,fläskkarre o potatis o min underbara hemlagade gräddsås blev det idag,mums och fint:)

Går o väntar på att min katt ska börja löpa så jag kan få små babysar av henne,många som frågat o vill köpa från henne,bra stamtavla o fina kommer dom bli???????

Nu ska jag lägga mig i soffan o njuta av livet o tänka på min underbara familj o barn som är så perfekta dom kan bli,inga skavanker här inte,hahahahahahahahahahaha........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0