Julafton

Vaknade i morse av att klockan ringde vid 7 nån gång,skit-trött var jag,men det var bara att kliva upp o se glad ut,så jag klädde på mig,tog min aloe vera juice som varje morgon för ett friskt liv.....
Livet o hälsan är mest noga om man ska må bra i detta samhället?

Stack iväg till min underbara mammas grav o tände lius åt dom.....
Hem och åt frukost o packade allt som ska med till min underbara släkt:)

Skönt att få åka iväg idag till min underbara släkt och få fira jul,med dukat bord o bara sätta sig o äta o njuta av all gemenskap......

Var länge sen jag kände så här inför julen,sist var innan min underbara mamma dog,hon var det bästa som hänt mig i mitt liv,och betyder mest än fast hon är i himlen:)
Men nu har julglädjen kommit tillbaka tack vare underbara människor......

SES.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0