helgdag.

Vaknade av att bästaste barndomsvännen Hasse kom på besök,så vi klev upp o åt frukost och fikade med han:)
Det blåser mycket ute idag men annars så är det fint väder tycker jag.....

Igår var det fullt upp på schemat,folk hela dan både härifrån o ifrån värmland:)
Sen fick jag det hemska samtalet om frontalkrocken med min vän,så jag hoppas verkligen att det här går vägen nu......
Att dom kommer hem något sånär oskadda o klarat sig!!!!!!!
Vill inte mista nån som står mig så nära.....
varför måste allt drabba dom goda men inte dom onda?
Alltid fel personer som ska vara drabbade?

Igår ringde dom ifrån S......... också,fattar inte vad jag har med det att göra????????
Och det talade jag om för dom.........
Mig ska dom inte tro att dom ger sig på dom djävlarna,med nåt som jag inte har nåt att göra med eller vet om,utan dom får fan ta kontakt med dom som det gäller istället.......
Jag vet gott o väl vilka jag ska ställa upp på och inte den dagen då det infinner sig???????
Förstår inte bara hur människor kan gå bakom ryggen sådär o sen sitter det *en* stackars människa ute nånstans i världen o fattar ingenting,men till slut så kommer chocken??????
Ja,ja det är inte mitt problem o tur att jag slipper den dagen...........
Inte mitt problem:)

Idag ska jag bara ta det lugnt o ligga i soffan,min värk i kroppen har fortfarande inte gett sig?
Så det gäller att ta det lite varsamt idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0