Glad dag.......

Hej,min kära blogg,vaknade och det är fortfarande kallt som fan ute,men vad gör det när man kan ligga o mysa med sin stora älskling en sväng under ett varmt täcke på morgonen o bara känna hans värmande kropp emot min som man attraheras av?
Pirret i kroppen efter så många år:)
Det är väl ändå livet det?

Ja,ja hursomhelst så är det tur att man kan var inne såna här dagar.....

Min svärmor ringde och frågade om vi ville fira jul där med dom i år?
Skulle vara kul,då jag ej blivit bortbjuden över jul sen min älskade mamma dog!!!!!!!
Men mamma var mitt liv och är fortfarande fast hon inte lever på *RIKTIGT* så lever hon med och hos mig ändå:)

Hade middag med *mina* barn varje juldag men det tog nån *egoistisk* människa ifrån mig,alltid ska det vara nån som ska vara i centrum jämt,hahahahaha......

Sen böt jag o tog min middag på annandagen men då fanns det en till *egoistisk* människa eller två som skulle ha den dagen,så alltså nuförtiden skiter jag totalt i dagarna o middagen.....
Dom kan ha sina äckliga middagar för sig själva o snålheten som bedrar.Hahahahha....
Dom kan sitta o lukta skit hela högen och ha allt äckligt dom har runt sig,jag är glad att jag slipper ha med såna och göra:)
Jag är sååååå glad att jag har fått en ny familj och ett helt nytt gladare liv än jag nånsin har haft....
Människor som är negativa ska man hålla på avstånd,annars blir man bara trött o grinig.....
Jag vill ha mina positiva energier för min egen skull och inte för nån annans?

så jag funderara starkt på att åka till min kära släkt och fira jul i år,spännande o mysigt o fullt av ömhet o kärlek och inge som inte är onormalt:)
Helt normal familj som det ska vara:)

I morgon ska sista papperen in och sen ska jag på p........,ska bli spännande att få visa allt nu så här på slutet......
Ser faktiskt fram emot det här,inte många dagar kvar nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0