fredag igen........

En ny helt underbara dag som man vaknade till i morse trots all djävla värk i kroppen,men vad fan jag lever ju och ett lyckligt liv dessutom..........
Är nog den lyckligaste på hela jorden just nu,med mina nära o kära så nära inpå mig som dom bara kan vara??????
Jag kan fortfarande ta mig ur sängen på morgonen,och umgås med min underbara familj,vänner och släkt:)
Det är inte alla som kan d?
Många som kliver upp med ångest av olika saker varje dag som är sjuka,eller gjort nå stort misstag i sitt liv som man inte kan ändra på....
Inte ens dom själva såvida dom inte är Hitler då?
Han gjorde ju saker som normala människor inte gör,kanske nåt släktdrag?
Ibland är det svårt att vrida klockan tillbaka om jag säger så......
Men sometimes önskar man att man kanske kunde det.....

Klev upp och satt på kaffe och åt frukost,så kom det morgonfrämmande som vanligt,nice......
Fixade lite här hemma och en kär vän kom på besök,mitt hjärta klappade extra av glädje idag....

Åkte in till stan o handlade o passade på att köpa julklappar till *ALLLA* mina underbara barnbarn och vårat lilla gudbarn,sen hem igen för att äta lite mat,innan kvällen kommer så sakta med mys och film med vänner......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0