Värkdag.........

Hej!Min kära blogg!Igår hann jag dock ej skriva här då jag var sängliggande *nästan hela* dan p.g.a. smärtor i hela kroppen!Dock så kunde jag följa med Linn ut på en promenad med vovvarna i alla fall efter mycket om och men!!!!!!Pinade mig iväg men skönt var det när man väl hade gått en liten vända?annars var det fulla huset som vanligt igår,Poppa kom o Marina ringde o frågade om hon fick komma förbi o sarah var förbi också o sen min dotter o hennes lilla ögonsten .......Och honken förstås:)
Så var det en ny dag idag då så jag vaknade i morse med värk av bara satan,igen,huvudvärk,nackvärk o axlar som värker som satan,får stoppa i sig lite medicin o ligga på soffan o njuta idag av dagen, så blir det säkert lite  bättre kanske?Men vad gör det så länge jag åtminstone kan kliva upp ur sängen?
Har läkartid nästa vecka hos min läkare så det känns bra........
Får väl ta lite nya prover få se om dom ligger bättre nu då eller om det är sämre.....
Det är skit detsamma för allt har som sagt en mening ändå i våra liv......

Åkte till Manzanares o fick nålar få se om det ger med sig lite grann i alla fall ?Och umgås med mina barn,barnbarn o vänner?Får väl vila idag annars tar nog kroppen mer stryk än nödvändigt?Och det är kanske inte så bra?

Varit en snabb vända in till stan o hämtat grejer åt Thomas mamma,som ska ner till henne,när vi nu ska ner i helgen och hälsa på allihopa.......

Packat lite mer har jag också gjort fast jag egentligen inte orkar?Måste ju göras det också?Nu fattas bara att växla o göra klart det sista inför avfärd.....
Ska bli sååå skönt att få komma bort ifrån allt ett tag nu,o framförallt från det som inte är bra o inte finns:)

Nu har dottern nyss gått hem o jag ska bara njuta av dagen,myste lite med wilma o hon skrattade för första gången idag när jag höll o pratade med henne,det är mys det.....Fick glädjebesked idag igen....Inte alla som har sån tur som jag heller?
Nu går det framåt rejält och fort.....

Nu ser jag bara fram emot dopet med vårat gudbarn o bröllopet som vi ska på snart?Ska bli så spännande att få gå på ett riktigt stort bröllop med mycket glada människor och framförallt 2 människor som älskar varandra över allt annat,o alla tårarna som kommer falla av glädje,av alla människor som kommer befinna sig där för deras skull,ja av glädje för att dom kommer vara så fina i sina fina brud kläder,vilken upplevelse o vilken fest vi kommer att få vara med om......Och kommer visa sin kärlek öppet inför alla människor som finns runt dom....

Nu ska jag snart ut och gå en promenad med vovven och Linn få se om min värk blir lite bättre i kroppen och framförallt knoppen?

Natti natti på er alla mina underbara vänner o familj som gör mitt liv till den största lyckan som finns i våra liv nu:)
ses i morgon förmodar jag......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0