söndag o snart en ny härlig vecka då::::))))

Idag vaknade man bredvid sin underbara älskling igen då,min stora kärlek och största kärlek någonsin:)Mys stod på listan som vanligt när man tittar på han och ser hans så underbara leende.....
Behöver bara titta på han så pirrar det i hela kroppen på mig,hans varm o mjuka kropp mot min......
Han som förgyller mitt liv till max,han och jag som har blivit våran gemensamma framtid,vårt framtida liv tillsammans, med våra gemensamma barn o barnbarn som vi älskar såååå mycket........
Ja,livet leker o är kanon......
Skulle inte vilja byta med nån!

Har vänner som är mina vänner,mina riktiga vänner.....
Är så glad att dom finns.....
Ibland kan och väljer man fel men som tur är kan man se det med tiden o då kan man ändra på det....
Som sagt det finns vänner och det finns bekanta?
Men mina riktiga vänner finns där *när* dom behövs och *om* dom behövs
Man måste få göra fel ibland för att upptäcka misstagen?
Vem har inte valt fel?
Annars kan och får man inte lära sig nånting här i livet......
Men man ser vilka som är ens bästa vänner när det gäller?
Det är dom som verkligen finns kvar och vet allt och tror på en?

Idag har vi haft främmande av Honken o jimmy o Linn och en MC kompis som kom förbi idag som vi inte träffat på ett tag,det var nice att få se o umgås o prata med han igen......

Jag har min underbara svärmor och hennes lika underbara man och min underbara släkt hos dom, som finns där och är det underbaraste som finns också i mitt liv nu.....Jag älskar min och min mans släkt som bara den.......
Dom är precis en sån släkt jag alltid velat ha,och har fått,en släkt som tar vara på varann o är mysiga mot varann o finns där för en när dom behövs?
Ibland är blod inte tjockare än vatten,sägs det, men i min mans släkt är det det.....Dom är helt underbara......helt sagolika om jag säger så,där är alla syskon och föräldrar en gemenskap utan dess like,där är dom måna om varandra och aldrig bråkar,har sett en sån stor lycklig familj i dom....
Som tur är!
Jag har verkligen hittat hem om jag säger så!
Hittat hem till mina släktband.....Mina hela släktband.......

Barnen som har fått kontakt med sin riktiga farmor och allt har en mening i livet tror jag?
Och vi är samlade som en jätte stor familj igen,en jätte stor gemenskap som träffas varje helg och ha kul o gör saker tillsammans....
Jag ångrar inte det för allt i mitt liv!
Dom kommer upp till helgen igen och hälsar på oss.....
Nästa år blir det en thailand resa tillsammans med dom i några veckor,det ska bli jätte skoj....

Idag har min underbara dotter varit här och hjälpt mig att färga mitt hår så jag är fin innan jag åker!
Så nu blir jag fin och riktigt blond igen...... med alla fina människor runt oss,och kommer att så förbli......

Dagen har gått till ända ännu en dag och vi har haft förträffligt roligt idag precis som alla andra dagar med våran älskade familj och våra älskade vänner........
Livet är allt bra för härligt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0