söndag igen:)

Vaknade i morse bredvid älsklingen,o mös lite....Hörde lilla prinsessan gråta som var hungrig o dottern är så duktig med den lilla:)Hon mår så bra o växer som bara den,hon har börjat le lite grann o skratta,hon låg bredvid mormor en stund o bara mös vi två.....Gick upp allihopa och åt frukost tillsammans,nice med mycket familjeliv:)Älskar verkligen min familj över allt annat,o att äntligen få bo under samma tak o vara samlade med sitt älskade barn......Det är vårat liv det:)
Det är dom som betyder mest för oss.....
I morgon är det läkarbesök som gäller på förmiddagen:)Handling av det sista inför resan så man slipper stressa sista dagarna:)

Tänk att ha fått ta bort allt som inte behövs  i ens liv och få chansen att börja om ifrån början igen?Hur många får  den chansen i livet?.......Man mår så mycket bättre om man är med såna som man mår bra av och har kul med,det säger sig väl självt.....Och jag är världens lyckligaste nu i mitt nuvarande liv.....
Ett underbart nyfött litet barn som livar upp allt framför oss och myser och var meningen i vårat liv,en mening som skulle bli så här?
Dom säger att *en väg leder till många mål*Men i vårat fall så leder *alla vägar till ett och samma mål*allting har en mening alltså:)Vi kommer att komma till samma mål vilken väg vi än tar o det har en mening i vårat liv?Mamma är med och vägleder oss hela tiden:)
 

Cina ringde o vi pratade om allt inför resan,ska bli sååååå skönt o komma bort härifrån ett tag,det vill jag verkligen lova,man behöver det ibland när det blir för mycket,men kommer sakna min *riktiga* familj o vänner förstås,o vara orolig när vi är så långt borta,men som sagt vi kommer ju tillbaka snart igen:)men vi kommer längta ihjäl oss:*LER*......men vi möts snart igen.......
Då vi kommer tillbaka är vi solbrända o fina o får ta nya tag:)
nästa år följer alla med,ska bli så nice.......

Idag har Linn varit här o hon är en sån helt underbar människa,finns inte många såna kan jag lova:)Man vet verkligen vem ens riktiga vänner är när det gäller i alla fall:)Det märker man ganska så fort......
Underbarare människa kan ni leta efter?Och Jimmy också förstås:)

Honken har också varit här o druckit kaffe idag......

Snart kommer dottern o ska färga mitt hår så det blir klart,annars kommer inte håret blekas på rätt sätt när vi är utomlands o det är inte nå bra?
Sen är det bara att vänta o njuta av livet:)
Fulla huset har det varit idag,här på eftermiddagen kom både Jimmy o Linn o Anki o Angelica o honken o dotter med sessa..........

Ner o se om man sålt nånting då,spännande:)
Och det hade vi!

Nån som kan tänka sig ett nytt boende?
Nu är maten klar o sen en lång promenad med Jimmy o Linn runt grängesberg o sen tv o mys eller kanske en film i soffan?

Tack alla mina riktiga,ärliga vänner för att ni är just ni.......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0