Snart helg igen:)

I morse vaknade jag och det var mulet ute som vanligt,ja sommaren är verkligen slut här?Men ej i mitt lysande hjärta,där sken solen som bara den,som den gör varje dag,varje sekund,varje minut,varje timme av varje dag, då jag kliver upp och har min älskling o allt fint runt mig.....
Och veckorna som följs åt av varje dag och veckor till månader kommer och går och är lika lyckliga o ännu mer för varje dag som går,det blir bara bättre och bättre och det har sina orsaker, kan jag lova:) 

Varje kväll när jag går till sängs så *ler* jag stort och längtar och tänker på nästa dag i mitt liv som förgylls av alla fina människor som finns runt mig och oss då  jag kan kliva upp o veta att alla mina älskade är runt omkring oss:)
Alla dom fina människor som jag älskar över allt annat,mina barn,mina vänner och min helt underbara släkt:)
Och varje morgon vaknar jag med samma *leende* på mina läppar........
Ler när jag somnar o Ler när jag vaknar.....

Idag frågade min kära svärson och dotter om jag ville följa med ner till Nisses så jag gjorde det då,men hittade inga fynd men det var kul att komma ut lite och göra nåt annorlunda och annat än bara vara hemma i mitt älskade hem som är min stora borg::::))))))
Passade på att handla lite smått o gott i stan när vi ändå passerade innan vi åkte hem......
Lite gottigottgott blev det,som vi kan smarra på ikväll:)
Har stått still i vikten nu ett bra tag så då får man unna sig.....hahahahahahahhaha.........

Sen hem o gjorde mat till min älskling ska komma hem så han får något att äta efter jobbet.....
Sen blir det en bra film eller bara tv ikväll,men bara närheten o myset som finns bredvid varann är värt så mycket mer.......
Det är kärlek det.......

Sen ut o gick en sväng med bästaste underbara LInn med vovvarna:)

I morgon kommer min underbaraste svärmor och Bellas och Mikaelas underbara farmor,är så glad att mina barn har en sån underbara farmor.....Är så glad att min man tog kontakt med henne efter mycket tjat ifrån min sida,för barn har rättighet att veta vems ens farmor är.......Och sanningen som kom fram var inte alls den som min man trodde utan en helt annan sak.....Så det var i alla fall tur?

I morgon har jag även tid hos min läkare o ta prover igen få se hur dom ligger nu då?Ska bli spännande att se om det är bättre eller sämre?
Oh få lite astma mediciner utskrivet så det finns nu när hösten anländer snart?
Det kan behövas,har blivit så överkänslig mot djur på sista tiden o får svårt att andas och näsan rinner......
Få se om det blir ett slut på det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0